Szállítási probléma bejelentése

A Wienerberger Csoport által gyártott termékekkel kapcsolatos panaszát az alábbi űrlap beküldésével tudja bejelenteni. 
Kérjük, hogy amennyiben egy címről, egy termékcsaládra (Porotherm, Tondach, Semmelrock és az ezen termékek alatt található raklapok) vonatkozóan kíván reklamációt leadni, úgy több különböző termék (pl. alapcserép, gerinccserép) esetén is elegendő egy reklamációt leadnia, nem szükséges azt termékenként megtenni, kollégáink egyben kezelik az ügyeket. Kérjük, hogy a probléma leírásakor a szabad szöveges mezőben jelezze, ha reklamációja több terméket is érint!
 
Kérjük, hogy amennyiben más nevében ad le reklamációt, úgy a reklamáló adataival töltse fel a panaszbejelentőre vonatkozó adatokat, annak a telefonszámát, e-mail címét töltse fel, akivel a reklamáció rendezhető, akinél az érintett termékek megtalálhatóak. Kérjük ne keverjék össze egymással a Kereskedő és a Panaszos adatait!


Panaszbejelentőre vonatkozó adatok megadása:


Kifogásolt termék jelenlegi elérhetőségének helye:


Kifogásolt termékre vonatkozó adatok megadása:

Kereskedőre vonatkozó adatok megadása, ahol a terméket megvásárolta:


Feltöltendő dokumentumok:

Maximum fájl méret 4MB. Engedélyezett bővítmények gif,jpeg,jpg,pdf,png,tiff.

Maximum fájl méret 4MB. Engedélyezett bővítmények gif,jpeg,jpg,pdf,png,tiff.

Maximum fájl méret 4MB. Engedélyezett bővítmények gif,jpeg,jpg,png,tiff.

Maximum fájl méret 4MB. Engedélyezett bővítmények gif,jpeg,jpg,png,tiff.

Maximum fájl méret 4MB. Engedélyezett bővítmények gif,jpeg,jpg,png,tiff.

A Wienerberger zRt. adatait az Adatkezelési Tájékozató szerint kezeli. Amennyiben megadott adataiban változás következett be, kérjük, jelezze azt az info@wienerberger.hu e-mail címen. Adatkezeléssel kapcsolatos kérdésével kérjük, forduljon kollégánkhoz az adatvedelem@wienerberger.hu e-mail címen.

Amennyiben a Beküldés gomb megnyomását követően az oldal nem irányítja át Önt egy „Sikeres panaszbeküldést” igazoló felületre és a megadott e-mail címre nem kap negyed órán belül egy Sikeres panaszbeküldést igazoló automatikus levelet, úgy a panaszbeküldés sikertelen, kérjük korrigálja a ki- és feltöltést a bejelentőfelület instrukciói alapján, és próbálja panaszát újra beküldeni. Kérjük fordítson kiemelt figyelmet a feltölthető fájlok méretére és fájlformátumára, a visszaigazoló e-mail beérkezését pedig ellenőrizze a Levélszemét (Spam) mappájában is!

* - kötelezően kitöltendő mező

Partnerkereső